نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3047
-
الف
+

«مهران مدیری» و «جواد رضویان» سریال کمیدی جدید می سازند؟

معاون صدا و سیمای ایران از مذاکره با «مهران مدیری» و «جواد رضویان» برای ساخت سریال کمیدی در سال 98 خبر داد.

«مرتضی میر باقری» در یک نشست رسانه ای از مذاکره با «مهران مدیری» و «جواد رضویان» برای ساخت سریال کمیدی در سال 98 خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مرتضی میرباقری» معاون سیمای سازمان صدا و سیمای ایران در یک نشست رسانه‌ای از نشر یک سریال کمیدی در هر فصل سال1398 خورشیدی خبر داد و در ادامه بیان کرد که با «مهران مدیری» و «جواد رضویان» در خصوص ساخت سریال کمیدی سخن گفته است.

«میرباقری» در ابتدای این نشست با اشاره به اتفاقات تلویزیون ایران در سال ۹۷ عنوان کرد : صنعت سریال‌سازی ما که سال‌ها دچار اختلال شده بود، سال پار احیا شد و 2 ثمره بزرگ آن احیای سریال‌«سلمان» بعد از ۲۰ سال و آغاز پیش‌تولید سریال «موسی (ع)» بعد از ۱۰ سال بوده است.

او در ادامه با اشاره به اینکه برای سال ۹۸ امیدواریم در هر فصل یک سریال کمیدی داشته باشیم، گفت: با «مهران مدیری»، «جواد رضویان» و… هم صحبت کرده‌ایم و در تدارک ساخت سریال‌های طنز هستیم.

معاون سیمای ایران در ادامه گفت: در ایام نوروز 4 سریال نوروزی جدید در شبکه های مختلفت تلویزیونی داریم و امیدواریم کار «کلاه قرمزی» برسد و ما تمهیدات آن را فراهم کرده‌ایم.

معاون صدا و سیمای ایران تأکید کرد: تلاش داریم بهار سال1398 را بهتر از همیشه شروع کنیم و بلافاصله پس از پایان یافتن ایام نوروز، پروگرام های ماه رمضان را طراحی می‌کنیم.

«میرباقری» افزود: ما سال ۹۸ را با سریال‌های کمیدی تازه‌ای را آغاز می کنیم و امیدواریم در هر فصل یک سریال طنز داشته باشیم و به همین دلیل با آقایان «مهران مدیری»، «جواد رضویان» و… هم صحبت کرده‌ایم و در تدارک ساخت سریال‌های کمیدی هستیم.

معاون صدا و سیمای ایران گفت: همچنان ۱۴۰ فلم سینمایی ایرانی و خارجی را برای نشر در ایام نوروز در نظر گرفته‌ایم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر